Who is important to you?

"Bo tak naprawdę każdy z nas pragnie tylko jednego: wiedzieć, że jest dla kogoś ważny.
 Że bez niego czyjeś życie byłoby uboższe."

Pogoda sprawia, że dni stają się doprawdy smutne. Ja postanowiłam bronić się przed pochmurną atmosferą i postawiłam na neonowe paznokcie i koszulkę. Niestety zdjęcia nie odzwierciedlają jej koloru. Ostatnio uwielbiam neony, które zresztą opanowały letnie kolekcje. Zaopatrzyłam się już w kilka soczyście kolorowych rzeczy, które mam zamiar pokazać Wam, gdy wreszcie na dobre pojawi się słońce. Czekam również na moje żółte foxy, choć niestety nie wiem, czy możliwie najmniejszy rozmiar, nie okaże się za duży. Dzisiaj neonową koszulkę zestawiłam z czarnymi szortami i ramoneską. Do tego torba, która pozostawia dużo do życzenia, zakolanówki i obowiązkowo kalosze. :)
Zdjęcia niestety nie są najlepszej jakości, co spowodowane jest brakiem porządnego obiektywu, lecz mam nadzieję, że to tylko chwilowa niedogodność. ;)

Dziękuję za stale wzrastającą liczbę obserwatorów i za każdy pozostawiony przez Was komentarz. 
Taka mała rzecz, a cieszy. :)




jacket-h&m♠wellingtons,vest-sh♠shorts-tally waijl♠bracelet-Lilou♠ring-Apart

PHOTOS MADE BY Kamila Chojnacka

33 komentarze:

  1. kalosze jak dla mnie bomba! ;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalosze i zakolanówki to swietna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, no wyglądasz uroczo, to trzeba przyznać, ale co to za kolory na paznokciach? :P Biel i czerwień proszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna kurtka.:) mozna wiedziec kiedy i za ile ja kupilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w kwietniu za ok. 160zł z przesyłką ;p

      Usuń
  5. No kalosze bardzo praktyczne na ostatnią pogodę.. fajny secik !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Nie wiedziałam, że nogi mogą wyglądać tak zgrabnie w kaloszach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Your outfit is sooo beautiful! Everything match so perfectly!! I love your jacket, your shoes and your bag!! Just can say: woooow!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. całość świetna, mega boskie kaloszki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. mam te same kalosze :) fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, ja strasznie przepadam za podkolanówkami ! Jestem w nich zakochana i mogę je nosic do wszystkiego ! Poza tym muszę przyznac , że masz nieziemską torebkę :D Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo kreatywny blog, popieram takich ludzi. Zawsze zapraszam do siebie
    BLOG O PROJEKTOWANIU MODY itp... http://www.zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nice photos and outfit! love your jacket and bag :)
    love your blog, i'm following you, mind to follow back? thank you :)

    xx
    www.earlithaolivia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny look. <3
    Bądź tutaj z nami jak najczęściej. :)

    Wiesz może gdzie można kupić podobną do Twojej kurtkę? bo muszę przyznać że się w niej zakochałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem. Ja swoją wyhaczyłam na allegro, więc proponuję i Tobie poszukiwanie na tym właśnie portalu. ;)Ja również uwielbiam moją ramoneskę i nie oddałabym jej nikomu! :)

      Usuń
  15. Super stylizacja:)
    Oczywiście obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna, prosta stylizacja.
    podoba mi sie!
    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz rewelacyjnie! ale kalosze wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja, kalosze do całości wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam identyczną torbe i z tego co widzę identycznie popsute zapięcie ! Uwielbiam kalosze łączone z podklanówkami, wyglądasz świetnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam połączenie kalosze+zakolanówki! I świetna torba :)
    Aa i dziękuję, za niecodzienny komentarz :D :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna stylizacja! Kurtka boska! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw :) rockowy ale ta bluzka lamie troche to wszystko, wynik jest taki glam rock! :) bardzo mi sie podoba :>

    zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie :) uwielbiam takie zestawy niby proste ale mają to "coś" w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oh my gosh, you look amazing and those boots are just PERFECTION! You are so gorgeous and I love these images. :)

    Also, a massive thank you for all your sweet comments on my blog - you are just too lovely! <3

    Have a gorgeous week, pretty lady!

    <3 Mandy xx
    http://frocksandotherfrivolities.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. :) Jeżeli podoba Ci się mój blog dodaj go do obserwowanych. Ja na pewno odwiedzę Twój i odwdzięczę się tym samym. ;)

Thanks for comments! :) If like my blog, don't ask me - just follow. Probably I will follow You back. ;)

 

FACEBOOK

Obserwatorzy

LOOKBOOK