Do you wanna play with me?

Mam pewną teorię o randkach. 
Trzeba mieć kogoś kto Cię rozśmiesza, kogoś komu ufasz i kogoś kto Cię kręci. 
Najważniejsze, żeby ta trójka nigdy się nie się nie spotkała. 
- One Tree Hill


Teoretycznie są wakacje, mnóstwo wolnego czasu i dni, które czasami 'ciągną się w nieskończoność'. Ja na szczęście nie mam tego problemu, a przeciwnie - zwykle dzień okazuje się zbyt krótki, by wszystko 'ogarnąć'. Jako, że niedługo wyjeżdżam, dzisiaj udało nam się znaleźć chwilę, aby zrealizować kilka nowych pomysłów. Jeden z nich przedstawiam Wam w dzisiejszym poście. Koszykarska koszulka - second-hand'owy łup, w połączeniu z jeansowymi szortami i sportowymi zakolanówkami. Adidasy i skrzydlaty plecak, który skradł moje serce. ;) A już wkrótce kolejne odsłony dzisiejszych poczynań. :)

+ Michale - dziękuję za użyczenie piłki!


___________________________________________________
Bo ideały nie istnieją.. :D




 vest,shorts-sh■sports shoes-allegro.pl■socks-h&m■watch-vintageshop.pl■backpack-bbnb.eu


25 komentarze:

  1. Oh heck yes!! Love this look - you're absolutely beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  2. szorty + bluzka - świetnie połączenie! Bosko wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hah.cool bag :) u look very cute in this look






    http://linselfportrait.blogspot.pt/2013/07/pastel-trend.html

    OdpowiedzUsuń
  4. taki model butów nike jest już mocno przestarzały..

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się Twoja nowa fryzura ;)
    Aczkolwiek nigdy nie widziałam Cię w kucyku, sądzę, że wyglądałabyś równie dobrze, w końcu masz ładną twarz.
    Namawiam, byś chociaż w jednej sesji pokazał się w kucyku ! ;D

    PS. Zazdroszcze Ci tych wszystkich sh-owych łupów. Ja rzadko wychodze z ciuchlandu z czymś przyzwoitym, przewaznie z pustymi rękami... Nie wiem jak Ty szukasz, ze znajdujesz ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekałam na właśnie taki "krok" na głowie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny outfit! zdecydowanie jeden z moich ulubionych u Ciebie! tak trzymaj, Beatko! :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię ten styl:) dobrze w nim wyglądasz:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty są świetne, bluzka i plecak..:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka jesteś malutka! ;o ile masz wzrostu :) śliczne zdjecia. buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał super włosy !! Jak je zrobiłaś ??? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy zakręcane na stożkową lokówkę ;) + lekkie ombre :)

      Usuń
  13. świetna stylizacja i niesamowite zdjęcia :) plecak dzięki tym skrzydełkom jest bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie uważasz, że do tej stylizacji bardziej by pasowały inaczej ułożone włosy np. spięte w kucyk? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe. :) Dziewczyny mnie namawiały, ale jakoś nie mogłam się przekonać.. ;)

      Usuń
  15. Czemu nie mogłaś się przekonać?
    A i jeszcze mam pytanie. Długo idą przesyłki z tej strony sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię chodzić w kucyku. :D Przesyłki idą tak do 2 tyg. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. :) Jeżeli podoba Ci się mój blog dodaj go do obserwowanych. Ja na pewno odwiedzę Twój i odwdzięczę się tym samym. ;)

Thanks for comments! :) If like my blog, don't ask me - just follow. Probably I will follow You back. ;)

 

FACEBOOK

Obserwatorzy

LOOKBOOK