You and me together, nothing is better!

Jest mi niezmiernie miło, że dziś tak licznie odwiedziliście mojego bloga. :) Chcę Wam pokazać jeszcze kilka zdjęć z ostatniej "polnej sesji". :) Koturny pojawiają się w każdym poście ale obiecuję, że w kolejnym zrezygnuję z nich na rzecz czarnych tenisówek, z którymi rzadko się rozstaje będąc na wyjeździe. :)
Przepraszam za mój wygnieciony kombinezon, ale niestety nie można wymagać żeby był idealny podczas sesji  w szczerym polu. ;)

Nadal odpoczywam z dala od mojego miasteczka. Odwiedziłam kilka nadmorskich miast, lecz zrelacjonuję dokładniej moje wojaże jak wrócę do domu. Jutro kolejny raz wyruszam do Szczecina. Mam nadzieję, że tym razem moje zakupowe szaleństwo zakończy się owocnie. :)









Dziewczyny prosiły o więcej zdjęć mojego chłopaka więc oto i On. :)



overall-h&m
belt-h&m
ring- Apart
watch-stall
bracelet-stall
wedges-www.deezee.pl


16 komentarze:

  1. Świetne buty. I oczywiście Cahrms'y;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba , łącznie ze zdjęciami z chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW!:D
    gdzie kupiłaś kombinezon?

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie zdjęcie boskie! Podoba mi się bardzo połączenie zarówno kolorów jak i wszystkich elementów! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sprawiłaś mi ogromną przyjemność tym komentarzem! ;)
    Wpisałam w google - translator na bloggera i tam było opisane krok po kroku + link, który trzeba wkleić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna jesteś :) świetny outfit:)
    zapraszam na swój blog o modzie,znajdziesz tam sporo outfitów :)
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. a ile za niego dałaś?:)
    przepraszam.nie doczytałam do końca i nie zobaczyłam, że piszesz skąd masz poszczególne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosty, ale ciekawy outfit :) Chciałam również kupić ten kombinezon, ale były już same duże..:C Bardzo podoba mi się kolorystyka zdjęć, szczególnie ostatniego ;)
    Szczęścia, szczęścia i jeszcze raz szczęścia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie romantyczne zdjęcia<3 super wyglądacie:) niezłe ciacho masz przy sobie;P:P zestaw bardzo ładny<3 jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie wygladasz, koturny sa genialne!!A chlopaka nie oddawaj nikomu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uważaj, Łukasz jest na wagę złota! ;p
    ślicznie wyglądasz Beatko ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznieeeeeeeeee!!! bardzo podobaja mi sie buty i zegarek<3


    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. :) Jeżeli podoba Ci się mój blog dodaj go do obserwowanych. Ja na pewno odwiedzę Twój i odwdzięczę się tym samym. ;)

Thanks for comments! :) If like my blog, don't ask me - just follow. Probably I will follow You back. ;)

 

FACEBOOK

Obserwatorzy

LOOKBOOK