SWAP

Czym się różni mo­da od szy­ku?
Modę się zakłada na wszys­tko, jak le­ci,
 szyk tyl­ko na to, do cze­go pasuje.
-autor nieznany
































Wczoraj, w moim miasteczku, odbył się pierwszy SWAP. Gdy Kuba, właściciel najbardziej magicznego miejsca w naszym mieście - kawiarni Kofi&Ti - zaproponował mi pomoc w organizacji pierwszej radzyńskiej wymiany ubrań, od razu wiedziałam, że nie będzie to jednorazowe spotkanie radzyńskich poszukiwaczek "modowych łupów". Po zaaranżowaniu wnętrza przytulnej sali, która stanowi galerię Kofi&Ti, rozpoczął się dwugodzinny SWAP. Miła atmosfera i dźwięki nastrojowej muzyki, sprzyjały "rzuceniu się w wir" ciuchów i innych gadżetów, w celu znalezienia prawdziwych perełek. Myślę, że każda uczestniczka wydarzenia upolowała coś, co dało nie lada satysfakcję z poszukiwań. Również w mojej szafie pojawiło się kilka ciuchów, które dzięki naszej pierwszej wymianie ubrań, odzyskały "nowe życie". 

Poniżej mała fotorelacja sprzed rozpoczęcia SWAP'u.
Enjoy. ♥








7 komentarze:

  1. ooo ja chce do takiego sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialne wieszaki te krzesła! Byłam na dwóch swapach kiedyś i uważam że to świetne wydarzenia;)
    F.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądałaś;)
    a z swap party, bardzo fajny pomysł,
    mam nadzieję, że będę mogła uczestniczyć w następnym;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, zawsze chciałam w czymś takim uczestniczyć!

    OdpowiedzUsuń
  5. : ) : *

    bryll p.s: see u soon!

    OdpowiedzUsuń
  6. 23 marca kolejny swap ?? prosze o wiecej informacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, 23 marca odbędzie się kolejny SWAP party. ;) Zasady wzięcia udziału ulegną lekkiej zmianie, więc zachęcam do śledzenia mojego fanpage, na którym już na początku tyg. pojawi się dokładne info. ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. :) Jeżeli podoba Ci się mój blog dodaj go do obserwowanych. Ja na pewno odwiedzę Twój i odwdzięczę się tym samym. ;)

Thanks for comments! :) If like my blog, don't ask me - just follow. Probably I will follow You back. ;)

 

FACEBOOK

Obserwatorzy

LOOKBOOK