together

"Tak naprawdę wszystko, czego pragniemy, to po prostu jeszcze więcej niż mamy."
Chirurdzy



Zdjęcia z bardzo starej, lecz przemiłej sesji. Włosy jeszcze przed dokonaniem delikatnych zmian, które możliwe, że uda się uchwycić w kolejnym poście. Ostatnio cierpię na dokuczliwy brak motywacji do blogowania. Cieszy mnie fakt, ze wczoraj udało mi się nawiązać współpracę  z kolejnym sklepem internetowym, o którym niedługo dowiecie się więcej. Wczoraj również otrzymałam wspaniałą paczkę od SHEINSIDE i właśnie wybrałam kolejne 3 rzeczy, na które czekam z niecierpliwością.

Przede mną czas trudnych wyborów. Dziś wyniki na pierwszej uczelni - psychologia zaprasza, a ja czekam na piątek, który mam nadzieję, uświadomi mi, która droga jest dla mnie najlepsza. ;)


W zestawie witrażowa koszula od SHEINSIDE w połączeniu
 z neonową spódniczką. Całość dopełniają czarne platformy.

Dziś do zdjęć mały bonus - backstage w wykonaniu Klaudii. :)

 jutro kończymy rozdanie - KLIK
zdjęcia: Magda

________________________________________________
a tak naprawdę, potrzeba nam tylko siebie nawzajem ;)





shirt-SHEINSIDE►skirt-bershka►platform-stylowebutki.pl


10 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula:) stylizacja z klasą:D +obserwuję:D
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko do Warszawy sie rejestrowałaś?

    Bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko do Warszawy. :)

      Bardzo dziękuję za miłe słowa. ;)

      Usuń
  5. Jesteś śliczna!

    sharp-nails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. łohoho, ktoś tu ma zgrabne nóżki ;-)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. :) Jeżeli podoba Ci się mój blog dodaj go do obserwowanych. Ja na pewno odwiedzę Twój i odwdzięczę się tym samym. ;)

Thanks for comments! :) If like my blog, don't ask me - just follow. Probably I will follow You back. ;)

 

FACEBOOK

Obserwatorzy

LOOKBOOK