W redakcji Joy





Kochane czytelniczki JOY'a!

W piątek 17.01.2014r. w Warszawie organizujemy dla was spotkanie! Chcemy poznać Wasze opinie o magazynie JOY. Jeżeli jesteście zainteresowane napiszcie do nas wiadomość, a my podamy wam więcej szczegółów :)). Zaprosimy tylko wybrane osoby, ilość miejsc ograniczona. 

P.S Dla uczestniczek spotkania przewidzieliśmy małe upominki 


Powyższy post, kilka dni temu ukazał się na mojej facebookowej ścianie. Mimo, że nie czytam Joya regularnie, a raz na jakiś czas wpada w moje ręce, stwierdziłam, że warto poznać tajniki pracy w redakcji i powstawania magazynu modowego. Okrężną drogą, stąpając po niepewnym gruncie - w kaloszach po roztapiającym się śniegu i w strugach deszczu, dotarłam na miejsce. Spotkanie przy okrągłym, suto zastawionym stole, trwało ok. 1,5 godziny. Redaktor naczelna - Karolina Weber, z-ca redaktor naczelnej ds. mody i urody - Marta Cieplak oraz szefowa działu uroda - Maria Dąbrowska, przeprowadziły z nami bardzo miłą i zarazem interesującą dyskusję dotyczącą tematów poruszanych w Joyu i ewentualnych zmian, które powinny zajść w przyszłości. Spotkanie zakończyło się rozdaniem upominków - spodziewałam się raczej próbek kosmetyków i najnowszego numeru Joy, a tu ot niespodzianka. Każda z nas, oprócz magazynu, dostała płytę, książkę oraz kilka nie byle jakich kosmetyków. Mnóstwo pozytywnej energii, brak dystansu do czytelniczek oraz przyjazne nastawienie - dały mi do zrozumienia, że dziewczyny zajmujące najważniejsze stanowiska w redakcji są jednymi z nas i każdy, kto dąży do spełnienia swoich marzeń jest w stanie je zrealizować. Może nawet w niedalekiej przyszłości... :)


9 komentarze:

  1. jeju, ale fajnie zazdroszcze serio ;d gdbym mieszkala w Wawie to z checia bym sie wybrala ;d Mam wielka prosbe czy moglbys klikać w linki sheinside na moim blogu? To dla mnie ogromnie wazne, odwdziecze sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie . ;)
    Obserwuje . ;*

    http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie mieszkam w mieście, przeczytać gazetę, jest wiele ciekawych rzeczy w nim)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, mi czasami uda się coś tam przeczytać z tej gazety :)

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog jest rewelacyjny, dlatego też dodajemy do obserwowanych, będzie nam miło jeśli Ty równiez dołączysz do grona naszych obserwatorów :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze. :) Jeżeli podoba Ci się mój blog dodaj go do obserwowanych. Ja na pewno odwiedzę Twój i odwdzięczę się tym samym. ;)

Thanks for comments! :) If like my blog, don't ask me - just follow. Probably I will follow You back. ;)

 

FACEBOOK

Obserwatorzy

LOOKBOOK